Image

بوتاکس لب

بوتاکس لب یک روش زیبایی‌ درمانی برای کاهش خطوط و چین‌های اطراف لب، بهبود ظاهر کلی این منطقه، درمان لبخند لثه‌ای، پر و حجیم‌سازی لب‌ها است. با تزریق بوتاکس در این منطقه، عضلات کنار لب مسدود شده و انقباضات آن‌ها کاهش می‌یابد که باعث کاهش خطوط و چین‌های کنار لب و بهبود پوست می‌شود. پس از تزریق، از لمس و فشار زیاد به لب‌ها خودداری کنید و همچنین از تمرینات فیزیکی شدید و مصرف غذاهای سنگین، گرم یا سرد در ایام اولیه پس از تزریق خودداری کنید.

بوتاکس لب روش محبوبی در زمینه زیبایی و جوانسازی است که برای بهبود ظاهر لب‌ها و کاهش خطوط و چین‌های اطراف‌، درمان لبخند لثه‌ای و فرم دهی به لب‌ها استفاده می‌شود. این روش تزریقی با استفاده از سم بوتولینوم توکسین انجام می‌شود که با مسدود کردن عملکرد عضلات مربوطه، انقباضات آن‌ها را کاهش می‌دهد و کاهش خطوط و چین‌های ناشی از انقباض عضلات لب را به‌دنبال دارد و به لب‌ها ظاهری جوان و حجیم می‌دهد.

بوتاکس لب یک روش غیرجراحی است که نیاز به زمان کوتاهی برای انجام دارد و معمولا تا چند ماه تاثیر خود را نشان می‌دهد. با انجام مراقبت‌های مناسب پس از تزریق، می‌توان نتایج بهتری از این روش بدست آورد. در ادامه با ما باشید تا بیشتر با بوتاکس لب، کاربرد، مزایا و عوارض احتمالی بوتاکس لب بیشتر آشنا شوید.

قبل از بوتاکس لب حتما با دکتر پوست مشورت کنید. شما می‌توانید از طریق سایت دکترتو با بهترین پزشکان در ارتباط باشید. در دکترتو علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره آنلاین و تلفنی با پزشکان وجود دارد.

 

دسته بندی: مجله آوان برچسب ها: بوتاکس لب

0 نظر

ارسال نظر