Image

بوتاکس پیشانی و خط اخم

بوتاکس پیشانی و خط اخم تزریق بوتاکس خط اخم، یکی از روش های رفع چین و چروک پیشانی و خط اخم می باشد. پوست در دوران جوانی خاصیت کشسانی و الاستیسیته دارد اما با گذشت زمان و عدم تولید کلاژن و دریافت مواد مغذی، پوست خواص خود را از دست می دهد و به تدریج خطوطی روی پوست ایجاد می شوند. خط اخم یکی از خطوط صورت می باشد که موجب کاهش اعتماد بنفس فرد می شود و چهره ی فرد را ناراحت و عصبی نشان می دهد. بوتاکس با فلج کردن ماهیچه های دو طرف ابرو خط اخم را از بین می برد. بوتاکس پیشانی نیز با همین روند می تواند باعث جوانسازی شود.

اگر شما سوالاتی درباره تزریق بوتاکس خط اخم، کاربرد، مزایا، نکات قبل و مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس و … دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در این زمینه کسب کنید.
سم بوتولینوم برای بوتاکس خط اخم و سایر بخش های صورت استفاده می شود. وظیفه بوتاکس از کار انداختن ماهیچه های محل تزریق می باشد. صورت انسان از عضلات ریز فراوانی تشکیل شده است که لبخند زدن ، اخم کردن و سایر رفتارها و حالات صورت توسط آن انجام می گیرد. بوتاکس به صورت یک ژل پروتئینی کارکرد عصب های ماهیچه را تا مدتی مختل می کند. به همین جهت عضله ی صورت نمی تواند فعالیت خود را مانند گذشته انجام دهد از این رو پوست صاف و یکدست می شود. بوتاکس هم برای رفع خطوط متوسط و عمیق پوست مورد استفاده قرار می گیرد و هم عملکرد غدد عرق کف دست، پا و … را مختل می کند.

دسته بندی: مجله آوان برچسب ها: بوتاکس پیشانی و خط اخم

0 نظر

ارسال نظر