Image

بوتاکس چشم گربه ای

بوتاکس چشم گربه ای روش‌های مختلفی برای تغییر مدل چشم‌ها وجود دارند مانند لیفت با نخ، استفاده از فیلرها و روش امتحان شده بوتاکس چشم گربه ای. بوتاکس با شل کردن عضلات دور چشم و لیفت گوشه چشم، شما را به ظاهر دلخواه‌تان می‌رساند به‌علاوه اینکه چین و چروک و خطوط دور چشم را هم از بین می‌برد.

تزریق بوتاکس روش درمانی غیرتهاجمی است که نیازی به دوره بهبودی ندارد بنابراین انتخاب خوبی برای افراد پرمشغله است. بوتاکس چشم گربه‌ای یکی از مدل‌های محبوب تزریق بوتاکس است که با تزریق در گوشه چشم‌ها و قسمت بیرونی ابروها ظاهر کشیده‌ای به چشم‌ها می‌دهد. در ادامه با ما باشید تا با بوتاکس چشم گربه‌ای، کاربرد و فواید آن بیشتر آشنا شوید.

اگر قصد بوتاکس چشم گربه ای را دارید، حتما با متخصص پوست و مو و زیبایی مشورت کنید تا مطمئن شوید این روش برای شما مناسب است. شما می‌توانید از طریق سایت دکترتو با بهترین پزشکان در ارتباط باشید. در دکترتو علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره آنلاین و تلفنی با پزشکان وجود دارد.

بوتاکس چشم گربه ای چیست؟

بوتاکس چیست؟ تزریق بوتاکس یکی از روش‌های درمانی متعدد برای دستیابی به ظاهر محبوب چشم گربه‌ای است. در این تکنیک، سم بوتولونیوم در اطراف چشم‌ها و به‌خصوص قسمت خارجی ابروها تزریق می‌شود. در بوتاکس چشم گربه‌ای با آزاد شدن عضلات شاهد لیفت گوشه‌های ابرو هستیم (ابروها به سمت بالا کشیده می‌شوند) که بدون نیاز به عمل جراحی و دوره نقاهت طولانی و مراقبت‌های خاص بعد تزریق، تا زمانی که بوتاکس در بدن بماند، ظاهر چشم گربه‌ای باقی می‌ماند.

از آنجایی که ماهیت تزریق بوتاکس موقتی است، اگر از ظاهر جدید خوشتان نیامد یا بعد مدتی تکراری شد خیالتان راحت است که اثر آن بعد از مدتی از بین می‌رود. این تکنیک، ظاهر و فرم زیبایی به چشم‌ها می‌بخشد، چروک و خطوط ریز اطراف چشم‌ها را کم می‌کند، ابروها را کمی به سمت بالا می‌کشد و تا مدتی که اثرش باقی بماند ظاهر جوان‌تری به صورت می‌بخشد.

دسته بندی: مجله آوان برچسب ها: بوتاکس چشم گربه ای

0 نظر

ارسال نظر