Image

تزریق چربی به سینه

تزریق چربی به سینه یکی از روش‌های ایمن که موجب جوانسازی و حجم دهی به سینه‌ها می‌شود، تزریق چربی به سینه است. در این روش با استفاده از عمل جراحی ظاهر پستان‌ها  بهبود پیدا می‌کند و انحنای غیر طبیعی از تزریق چربی هم اصلاح می‌شود. در این مطلب قصد داریم اطلاعات بیشتری در مورد  چگونگی انجام این جراحی، عوارض و هزینه‌های آن در اختیار شما قرار دهیم.

تزریق چربی به سینه چگونه انجام می‌شود؟

در اولین مرحله برای تزریق چربی لازم است با روش لیپوساکشن از نقطه‌ای از بدن بافت چربی برداشته می‌شود تا برای تزریق در سینه مورد استفاده قرار بگیرد. نقاطی از بدن که چربی از آن برداشته می‌شود در جلسات مشاوره قبل از عمل توسط پزشک مشخص می‌شود؛ معمولاً پزشکان از ران، باسن یا بازو چربی برداشت می‌کنند.

  برای برداشت چربی، منطقه‌ی جراحی بی‌حس می‌شود و سپس یک برش کوچک روی آن ایجاد شود و با دستگاه لیپوساکشن برداشت چربی انجام می‌شود.

برشی که برای برداشت چربی انجام می‌شود بسیار ریز است و بعد از مدتی کوتاه محو می‌شود و جای آن روی بدن باقی نمی‌ماند.

اما مسئله‌ی قابل اهمیت این است که چربی برداشته شده به همان صورت قابل استفاده نیست و باید ناخالصی‌های آن حذف شود. به همین منظور از سانترفیوژ استفاده می‌شود تا ناخالصی‌های چربی گرفته شود.

در نهایت چربی آماده شده با استفاده از سرنگ مخصوص یا کانولا به سینه تزریق می‌شود. این فرایند با چندین مرتبه تزریق انجام می‌شود و تکنیک مورد استفاده در انجام آن بستگی به نظر جراح دارد.

عکس و فیلم تزریق چربی به سینه نی نی سایت، می‌تواند اطلاعاتی را در مورد نحوه‌ی انجام تزریق و نتیجه‌ی آن در اختیار شما قرار دهد.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای تزریق چربی به سینه هستند؟

  • کسانی‌که سینه‌ی نامتقارن یا سینه‌ی افتاده دارند.
  • خانم‌هایی که به دلیل سرطان سینه، جراحی شده اند.
  • افرادی که می‌خواهند سینه‌های خوش فرم‌تر یا بزرگ‌تری داشته باشند.
  • خانم‌هایی که بعد از بارداری، شیردهی یا با افزایش سن، حجم سینه‌ی آن‌ها کوچک شده است.

البته باید به این نکته توجه داشته باشید فقط کسانی می‌توانند از این شیوه جراحی استفاده کنند که وضعیت سلامت مطلوبی داشته باشند و به بیماری‌های قلب و عروق مبتلا نباشند. به همین دلیل دکتر پوست قبل از جراحی حتماً وضعیت سلامت فرد را بررسی می‌کند.

بهبودی بعد از تزریق چربی به سینه چقدر طول می‌کشد؟

تزریق چربی یک روش جراحی سرپایی است که بیمار می‌تواند بعد از عمل بیمارستان را ترک کند. دوره‌ی نقاهت بعد از این عمل کوتاه است و درصورتی‌که مراقبت‌های لازم انجام شود، بیمار دچار عارضه‌ی خاصی نمی‌شود.

دسته بندی: مجله آوان برچسب ها: تزریق چربی به سینه

0 نظر

ارسال نظر