Image

لیزر جای جوش

لیزر جای جوش یکی از روش های های زیبایی پرطرف‌دار است که بسیاری از خانم‌ها و آقایان آن را انجام می‌دهند. این لیزر اسکار و جای آکنه های قدیمی را به حداقل می‌رساند. بسیاری از افرادی که دچار آکنه می‌شوند، بعد از درمان جوش با مشکل جای جوش و فرورفتگی روی صورت روبرو هستند. لیزر یکی از روش‌های خوب برای درمان این مشکل است. اگر شما هم به دلیل جای جوش روی صورت ناراحت هستید، در این مطلب همراه ما باشید.

اگر می‌خواهید برای لیزر جای جوش اقدام کنید، با بهترین متخصص پوست و مو مشورت کنید تا مطمئن شوید این روش برای شما مناسب است. شما می‌توانید از طریق سایت دکترتو با بهترین پزشکان در ارتباط باشید. در دکترتو علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره تلفنی، متنی و آنلاین با پزشک وجود دارد

جای جوش روی صورت از معضلاتی است که بسیاری از افراد با آن روبرو هستند. تقریبا ۹۵% افرادی که دچار جوش و آکنه می‌شوند، جای جوش هم دارند. این جای جوش می‌تواند سطحی و لک پوستی باشد یا عمقی بوده و فرورفتگی روی پوست ایجاد کند. لیزر درمانی تا حد مطلوبی به از بین بردن جای جوش صورت کمک می‌کند و اسکار آکنه‌ها را از بین می‌برد. قبل از انجام لیزر باید جوش‌های فعال را درمان کنید. بهترین قرص برای جوش صورت را پزشک به شما معرفی می‌کند.

در این روش نور لیزر به جای جوش تابیده شده و رشد سلول‌های جدید برای جایگزینی بافت اسکار تحریک می‌شوند. البته دقت داشته باشید که لیزر نمی‌تواند جای جوش را کامل از بین ببرد.

دسته بندی: مجله آوان برچسب ها: لیزر جای جوش

0 نظر

ارسال نظر