Image

ژل ژوویدرم Juvederm

ژل ژوویدرم Juvederm یک فیلر یا پرکننده پوست حاوی هیالورونیک اسید است که می‌تواند با کیفیت و ماندگاری بالای خود به‌خوبی علائم پیری صورت را برطرف کند. این محصول حرفه‌ای توسط یک موسسه معتبر در کشور فرانسه تولید می‌شود و کشور آمریکا نیز برای عرضه آن پیش‌قدم شده است.

جالب است بدانید که ژل ژوویدرم انواع مختلفی دارد که هرکدام طبق غلظت هیالورونیک اسید و نوع پیوندهای به‌کاررفته، برای هدف قرار دادن مشکلات زیبایی خاصی طراحی شده‌اند.

معمولا از تزریق این ژل در لایه میانی یا عمیق پوست برای ترمیم خطوط و چین‌و‌چروک‌های متوسط ​​تا شدید یا حجم‌دهی به نواحی از صورت به‌ویژه گونه‌ها، لب‌ها و اطراف دهان استفاده می‌شود. بنابراین، می‌توان به‌عنوان یکی از عمل‌های زیبایی غیرجراحی و کم‌تهاجمی روی آن حساب باز کرد.

سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA) نیز در سال ۲۰۰۶ این محصول را تایید کرد و تا سال ۲۰۱۶ بیش از ۲٫۴ میلیون نفر در آمریکا از تزریق فیلرهای مبتنی بر هیالورونیک اسید مانند ژل ژوویدرم برای بهبود ظاهر صورت خود استفاده کرده‌اند.
 

اصولا افراد جوان در لایه‌های میانی پوست خود به‌صورت طبیعی مقدار زیادی ماده آبرسان طبیعی هیالورونیک اسید را دارند. به‌همین‌دلیل، پوست آن‌ها در مقایسه با افراد مسن چین‌وچروک کمتری دارد و شاداب‌تر به نظر می‌رسد. جالب است بدانید که این ماده تولید پروتئین‌های ساختاری پوست یعنی کلاژن و الاستین را نیز تحریک می‌کند.

افزایش سن، تماس پوست با نور خورشید و سایر عوامل می‌توانند باعث کاهش این ماده حیاتی در پوست شوند. فقدان هیالورونیک اسید باعث می‌شود پوست شما ساختار و حجم خود را از دست بدهد، دچار افتادگی شود و خطوط ناخواسته مانند خطوط پرانتزی اطراف بینی و دهان روی صورت ایجاد شوند.

در این شرایط، استفاده از فیلرهای پوستی مانند ژل ژوویدرم یک راه ایمن و موثر برای جایگزینی هیالورونیک اسید ازدست‌رفته پوست است. معمولا پس از تزریق، نتایج بلافاصله طی چند روز قابل مشاهده هستند و تقریبا یک تا دو سال ماندگاری دارند. از انواع ژل ژوویدرم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ژوویدرم ولوما ایکس‌سی (Juvederm Voluma XC). این محصول پس از تزریق می‌تواند به زیر سطح پوست حجم دهد تا اندازه گونه‌های شما افزایش یابد.
  • ژوویدرم ایکس‌سی و ژوویدرم وولور ایکس‌سی (Juvederm XC and Juvederm Vollure XC). هر دو این‌ها در بهبود خاصیت ارتجاعی پوست و پر کردن چین‌وچروک‌ها و خطوط اطراف دهان و بینی که به‌عنوان خطوط لبخند شناخته می‌شوند، موثر هستند.
  • ژوویدرم اولترا ایکس‌سی و ژوویدرم ولبلا ایکس‌سی (Juvederm Ultra XC and Juvederm Volbella XC). اصولا برای افزایش حجم لب و بهبود ظاهر آن تزریق می‌شوند.

در نهایت این پزشک متخصص پوست و مو یا جراح زیبایی است که براساس نیاز شما و مشکلات موجود از هرکدام از انواع ژل ژوویدرم برای تزریق استفاده می‌کند.

دسته بندی: مجله آوان برچسب ها: ژل ژوویدرم Juvederm

0 نظر

ارسال نظر