Image

کرم دور چشم

کرم‌های دور چشم محصولات مرطوب کننده‌ای هستند که با توجه به ویژگی‌های پوست ظریف اطراف چشم فرموله شده و به بازار عرضه می‌شوند. کرم دور چشم، محصولی است که به گفته متخصصان پوست در روتین پوستی حتما باید گنجانده شود. نحوه تاثیر کرم دور چشم به این صورت است که با رطوبت‌رسانی مناسب از خشکی پوست اطراف چشم جلوگیری می‌کند.

در پوست کل صورت، نازک‌ترین قسمت، پوست اطراف چشم است. به همین دلیل آسیب‌پذیرتر بوده و در برابر عواملی همچون اشعه ماوراء بنفش نور خورشید، زودتر تحت تاثیر قرار می‌گیرد. حرکت مداوم ناشی از پلک زدن و حالات صورت منجر به ایجاد چین و چروک و خطوط پنجه کلاغی می‌شود. در اطراف چشم سبوم کمتری وجود دارد. سبوم به پوست کمک می‌کنند تا به طور طبیعی چربی داشته باشد. پس چربی در پوست اطراف چشم خیلی کم است.

به منظور رفع این مشکلات می‌توان از کرم دور چشم استفاده کرد که به طور خاص برای پوست ظریف اطراف چشم فرموله می‌شود. کرم دور چشم قدرت مرطوب کنندگی دارد و خشکی پوست اطراف چشم را از بین می‌برد. در این کرم از ترکیباتی استفاده می‌شود که ضد پف، چروک و تیرگی هستند. اگر به طور منظم از کرم دور چشم استفاده کنید، آثار پیری در چهره شما کمتر به چشم می‌آید.

دسته بندی: مجله آوان برچسب ها: کرم دور چشم

0 نظر

ارسال نظر